De COVID-19 situatie treft steeds meer mensen, bedrijven en ondernemers over de hele wereld. Namens Viavera Recruitment willen we dan ook iedereen een hart onder de riem steken die, direct of indirect, getroffen is door het virus.
Wij blijven gefocust op het ondersteunen van onze klanten gedurende deze moeilijke periode. We vinden het belangrijk om in contact te blijven met onze klanten, kandidaten en leveranciers. Waar we kunnen wensen we ondersteuning te bieden.
Voor onze kandidaten betekent dit dat wij hen steunen met het strikt opvolgen van hun contracten, betalingen en morele steun, en met het snel en correct afleveren van hun sociale documenten.
Onze HR Consultants blijven ook in deze barre tijden de beste kandidaten voor u screenen en onderlinge overlegmomenten worden online gehouden. Ons hele team werkt inmiddels sinds half maart in home office-modus.
Door intensief contact via videocalls, chats, diepgaande skypegesprekken en telefonische screenings zijn we in staat om gemotiveerde kandidaten op onze kwalitatieve wijze voor te stellen en zelfs vacante vacatures in te vullen.
We zijn juist nu extra gemotiveerd om een zekere factor te zijn in een onzekere wereld.
Hebt u momenteel vacatures die u toch nu wenst in te vullen of hebt u ruimte om kandidaturen te ontvangen voor een start op latere datum? Wij zijn operationeel.
We blijven intussen ook onze database verrijken zodat we snel en efficiënt kunnen schakelen als de crisis luwt en de economie weer opleeft – het moment waarop u ongetwijfeld beroep op onze deskundigheid zal kunnen doen.
Langs deze weg wensen wij u en uw familie, uw collega’s en hun familie een goede gezondheid, veiligheid en sterkte in de huidige omstandigheden. We hopen samen met u op een spoedige normalisering.
Met welgemeende groeten,
Vera Roesems
Afgevaardigd Bestuurder